databáze, kontakty, telefony, e-maily, adresy, firmy, firem, autoparky, vozové parky, fleet, manažeři, obchodníci, advokáti, lékaři, B2B, B2C, domácnosti, retail

GDPR a databáze subjektů

Nařízení EU o ochraně osobních údajů – GDPR – způsobilo změny procesů výroby a datových výstupů v databázových aplikacích a omezilo některé užitečné analytické funkce a komunikační možnosti. I my jsme se pro zachování alespoň nějaké existence produktů, naší firmy i oboru, ve kterém dlouhodobě působíme, tomuto nařízení podrobili.

– Naše technologie nyní shromažďují pouze neosobní data z veřejných zdrojů a z našeho telemarketingu.
– Tato data si budete z naší zdrojové databáze vícekriteriální segmentací samoobslužně ZADARMO vybírat a do exportu nakupovat ZA PŘIJATELNÉ CENY prostřednictvím aplikace KALKULÁTOR FIREM (KALFIR) + e-shopu DATABÁZOMAT,
– nebo budete po zakoupení CENOVĚ VÝHODNÉHO kontinuálního přístupu přímo využívat zdrojová data prostřednictvím výběrové a exportní aplikace KONTAKTonline (KOLIN).
– Obě tyto aplikace Vám zároveň umožní na Vaše přání i vyhledávání, analyzování, prohlížení a exporty některých veřejně dostupných osobních dat přímo z internetových veřejných zdrojů a na základě vašeho OPRÁVNĚNÉHO ZÁJMU získávat představy o vašich zájmových segmentech CZ subjektů a informace o nich. Tato funkce nyní ještě není implementována, intenzivně na implementaci pracujeme. Pokud byste měli potřebu tato data získat, kontaktujte nás na info@marketingovedatabaze.cz.
– Váš oprávněný zájem vyhledávat, analyzovat, prohlížet, krátkodobě držet a využívat taková data v souladu s GDPR případně budete před kontrolními orgány obhajovat Vy.
– Taková data Vám bez problému poslouží ke zmapování stavu a velikosti zájmového segmentu a po označení odkomunikovaných potenciálů či získaných zákazníků k představě o dosaženém tržním podílu v segmentu a jeho zbylém tržním potenciálu, což je důležité pro Vaše strategické investiční rozhodování ať děláte v marketingu a obchodu přímou aktivní akvizici nebo jen nepřímou mediální propagaci.
– Pokud budete chtít nad daty provádět přímou komunikaci, musíte si zejména pro možnost e-mailingu obchodních sdělení získat správné typy souhlasů dle GDPR, ale to již vlastní aktivitou a ve vlastní režii, protože doba univerzálních a přenositelných souhlasů spojených s osobními daty v databázích definitivně skončila.

Podtrženo a sečteno, máme trochu svázané ruce, přibyla nám práce a zvýšily se náklady, aby ubyly některé dlouhodobě vyvíjené užitečné možnosti, ale jedeme dál!